Geliştirilen ve hayata geçirilen yazılımların, operasyon aşmasında güncel ve istikrarlı tutulması, iş süreçlerinin verimliliği ve güvenliği için oldukça önemlidir. Profesyonel ekibimiz, düzenli ve sürekli bir iletişim içerisinde etkili bir Bakım ve Destek Hizmeti sunarak müşterilerimizin iş akışlarının sürekliliğini sağlamaktadır. Yalnızca operasyonel maliyetleri düşüren bir çözüm değil, aynı zamanda performansı ve verimliliği arttıran bir model sunmaya önem veriyoruz. Bakım ve Destek Hizmetlerimiz kapsamında belirlenen Servis Seviyesi Anlaşması (SLA) çerçevesinde, ihtiyaç ve tercihinize yönelik en uygun hizmeti sunmakla kalmıyor, bu hizmetimizin kalitesini karşılıklı belirlediğimiz Temel Performans Göstergeleri (KPI) ile sürekli izliyoruz. Firmamız 50’nin üzerinde servis anlaşması ile birlikte çalıştığımız tüm müşterilerimize sadece yatırım aşamasında değil operasyon süreci boyunca da güven vermektedir.